Contacteer ons op het telefoonnummer 016/78 13 60 of stuur ons een mail.
In je winkelmand verschijnen de portkosten zolang deze van toepassing zijn. Bestel je voor meer dan € 50 (incl. BTW), dan verdwijnt deze portkost automatisch uit de winkelmand.
Vanaf €50 (incl. BTW) wordt er portvrij geleverd in België, Nederland en Luxemburg. Een bestelling < €50? In dat geval brengen we een deel van de verzendkosten in rekening van € 6,90 voor België, € 8,40 voor Nederland en Luxemburg.
Vanaf €100 (incl. BTW) wordt er portvrij geleverd in Frankrijk. Een bestelling < €100? In dat geval brengen we een deel van de verzendkosten in rekening van € 15 voor Frankrijk.
Meld je aan in de webshop. Dit doe je door in de balk bovenaan op het mannetje te klikken of door een nieuwe bestelling te plaatsen en dan in te loggen. Wanneer je ingelogd bent, staat er een vinkje naast het mannetje in het menu. Als je daar op klikt, kom je rechtstreeks bij jouw bestelgeschiedenis met een overzicht van bestelde producten en facturen.
Onze Nutribel producten kan je in onze webshop (rechts bovenaan met de gele knop 'webshop') en in je favoriete verkooppunt vinden. Heb je ze toch niet gevonden in je verkooppunt? Spreek een winkelmedewerker aan en vraag naar de Nutribel producten.
De data verschillen per product en zijn niet op onze website terug te vinden. Je mag rekenen op een houdbaarheidsdatum van minstens 3 maanden.
Voor alle producten kan je op onze website bij het product een opsomming van voedingswaarden terugvinden. Hierbij zie je een witte knop met ‘voedingswaarde per 100g’ en achter deze knop kan je alle info terugvinden.
Voor alle producten kan je op onze website bij het product zelf een ingrediëntenlijstje terugvinden. Hierbij zie je een witte knop met ‘ingrediënten’ en achter deze knop kan je alle ingrediënten terugvinden.
Wanneer je niet tevreden bent, helpen wij je graag verder. Voor volgende zaken kan je een klacht indienen:
Stuur voor bovenstaande problemen steeds een mailtje naar sales@nutribel.be
Stuur een mailtje naar sales@nutribel.be samen met jouw klacht. Foto’s kunnen hierbij zeker helpen.
Je kan je bestelling verwachten binnen 2-5 werkdagen.
Voor de leveringen werken we samen met GLS.
Meld je aan in de webshop. Dit doe je door in de balk bovenaan op het mannetje te klikken of door een nieuwe bestelling te plaatsen en dan in te loggen. Wanneer je ingelogd bent, staat er een vinkje naast het mannetje in het menu. Als je daar op klikt, kom je rechtstreeks bij jouw bestelgeschiedenis en daar kan je in het linker menu kiezen voor ‘Mijn account’.
Wanneer je bent ingelogd, klik je opnieuw op het mannetje. Vervolgens kies je in het linker menu voor ‘uitloggen’.
Wij werken samen met Mollie, een betrouwbaar online platform. Je kan vervolgens betalen via Bancontact, Kredietkaart of iDEAL.