29/03/2021
Als Belgisch merk is het altijd ons doel geweest om consumenten een breed gamma aan heerlijke biologische producten van hoge kwaliteit te bieden, waarbij we de lokale boeren zoveel mogelijk voorrang geven tegen een eerlijke vergoeding.
Sinds de oprichting kende ons merk veel succes in België en het buitenland. We hebben daarom besloten dat het tijd was om de strategische visie van ons erkende merk op de markt beter te weerspiegelen en zijn geschiedenis en zijn toekomst met elkaar te verzoenen.
Deze naamswijziging valt samen met belangrijke gebeurtenissen voor het merk, waaronder de verhuizing naar ons nieuwe distributiecentrum om de verwachte ontwikkeling van onze activiteiten te ondersteunen en ons assortiment exponentieel te laten groeien. Deze ambitie ligt in lijn met de doorzettende marktgroei van biologische voeding. De 37 miljard euro grote Europese markt voor biologische voeding groeit al enkele jaren sneller dan de markt voor reguliere voeding. Tussen 2011 en 2019 was er in België een gemiddelde jaarlijkse groei van 11,35%.
Een nieuwe identiteit, een nieuwe naam, nieuwe ecologische verpakkingen met toevoeging van Nutri-Score. Maar wees gerust, de recepturen van onze bestaande producten blijven ongewijzigd met dezelfde topkwaliteit.
Gedurende de komende periode zullen de producten gefaseerd in een nieuw jasje terecht komen.
Wil je graag meer informatie? Mail gerust naar sales@nutribel.be.
Wil je op de hoogte gehouden worden van onze producten, nieuwe recepten en handige tips? Schrijf je in en ontvang onze nieuwsbrief! Je kan je ieder moment weer uitschrijven.